11 мая 2012 г.

Blog Wszechmogący


Wczoraj nieoczekiwanie dowiedziałem się o IV Ogólnopolskim Zjeździe Analityków Mediów. W tym roku organizatorzy wybrali bardzo imponujący temat i nazwę: BLOG WSZECHMOGĄCY. Polska blogosfera z perspektywy medioznawczej, społecznej i marketingowej.” Jako początkujący polski bloger, natychmiast postanowiłem skorzystać z tak świetnej okazji dokształcenia się. I nie żałuję.

Naprawdę dużo stamtąd dla siebie wyniosłem – i chodzi nie tylko o jedzenie :) Na podstawie konferencyjnych przemyśleń już wkrótce ukaże się mój wpis pt. „Recepta na udany blog”. A teraz zacznę od czegoś w rodzaju luźnej relacji – opiszę, co mi się najbardziej spodobało.

Uwielbiam prezentacje, przygotowane w Prezi :) Jedna z przelegentek na to się odważyła. Me gusta :)

2. Karolina Burno o mikroblogach partii politycznych
Byłem szczerzę zafascynowany prelegentką.

3. Debata: Blog, blog – kto tam?
Sensowni uczestnicy, treściowe wypowiedzi, dobra moderacja. Jak gdybym do raju trafił. Co prawda, w trakcie sesji pytań i odpowiedzi 2 osoby na sali trochę niezgrabnie próbowały się poreklamować, ale generalnie nie zepsuło to wrażenia.

Tuż po debacie udałem się na zajęcia z dr Rigelsem Halilim. Wspaniale pogadaliśmy o krachu piramid finansowych w Albanii. Szkoda tylko, że nie można jednocześnie uczestniczyć w zajęciach a słuchać referatów na konferencji :)

4. Marcin Łączyński – Polskie blogi kulinarne
Najlepszy (moim zdaniem) referat na całej konferencji.

5. Paulina Mikuła – Polak o swym erotycznym świecie. Analiza języka blogów dla dorosłych.
Nie spodziewałem się czegoś dobrego od referatu o takiej nazwie, a jednak... Dziewczyna naprawdę się zna na erotyce! Bardzo dobry referat! Szkoda, że prezentacji nie było.

...na sam koniec mimo problemów technicznych udało się obejrzeć film Blogersi.

Wielkie dzięki organizatorom!


P. S. Dzięki internetowi w trakcie konferencji niespodziewanie zostałem organizatorem Międzynarodowego Spotkania Polskich Blogerów Językowych :) Spotkanie odbędzie się w Warszawie, w nocy z 14 na 15 maja :)

0 koment.:

Отправить комментарий

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Hosted Desktop